Продавець O&L - МАГАЗИН САНТЕХНИКИ И ОТОПЛЕНИЯ розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
373 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 13.05).

+380 (96) 700-00-51
+380 (93) 700-00-51
+380 (99) 700-00-51
O&L — МАГАЗИН САНТЕХНІКИ ТА ОПАЛЕННЯ
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Причини та умови повернення товару ☝ Ви можете ПОВЕРНУТИ або ОБМІНЯТИ товар, якщо: 1. Товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; 2. Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; 3. Збережені всі ярлики і заводське маркування; 4. Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. ❗️ Якщо УПАКОВКА БУЛА ВСКРИТА та/або ТОВАР ВИКОРИСТОВУВАВСЯ, він підлягає поверненню тільки у разі заводського дефекту, визначити який у закритій упаковці або не використавши неможливо. Для цього мають бути дотримані такі умови: 1. Товар відсутній у переліку не підлягають обміну чи поверненню до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів"; 2. Є товарний чек і гарантійний талон; 3. Товар повинен бути переданий на експертизу у фірмовому впакуванні, що має товарний вигляд, та у повній комплектації; 4. Товар не повинен мати інших (механічних) пошкоджень (подряпин, сколів, вм'ятин) тощо. Як оформити повернення товару? ☝ В разі повернення з вини продавця (заводський брак, не той товар) вартість транспортування компенсує покупцеві продавець. В інших випадках вартість транспортування оплачує покупець. Зв'яжіться з нашою командою обслуговування клієнтів електронною поштою (olsanitary.office@gmail.com) або за телефоном (+380 (96) 700-00-51), щоб подати запит на повернення. Повернення коштів відбувається протягом 3-х банківських днів після прийому складом повернення (товару).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner